CARA MENJUAL E-RELOAD TOPAP GUNA SMS/TELEGRAM/FB MESSENGER/YM MESSENGER/HANGOUT
<Nombor hp>
019123456.c10
C = CELCOM
Cth:0197868140.C5
MX = MAXIS
Cth: 0197868140.MX5
DG = DIGI
Cth: 0197868140.DG5
T = Tunetalk
Cth: 0197868140.T5
UM = Umobile
Cth: 0197868140.UM5
OXO = Onexox
Cth : 0197868140.OXO5
AT = Altel
Cth. 0197868140.AT5
XOX = Xox
Cth : 0197861840.XOX5
ASB = Astro
Cth: 08610000012.ASB50.
Bagi siapa nk buat topup berganda, buat cara ni..
contoh👉 .pada masa yang sama ALI nak topup, ABU nak topup dan SITI nak topup.jadi masukkan nom ALI, ABU dan siti,
0191234567.C5,0121234567.MX10,0161234567.DG30*555666
HANTAR ARAHAN KE NO GATEWAY SMS
========================
*NOMBOR SERVER / GATEWAY SMS*
========================
◆ 0199628338 - CELCOM (sila aktifkan celcom 8pax)
◆ 0199356688 - CELCOM (sila aktifkan celcom 8pax)
◆ 0199768228 - CELCOM (sila aktifkan celcom 8pax)
◆ 0129998412 - MAXIS (sila activkan maxis activ10)
◆ 0169330707 -DIGI (sila activkan digi friend n family)
◆ 0189101104 - UMOBILE (sila aktifkan favourite umobile)
◆ 01113187570 - ONEXOX (1XOX gunakan 1800sms free)
◆ 0108694946 - ONEXOX (1XOX gunakan 1800sms free)
◆ 0108750305 - ONEXOX (1XOX gunakan 1800sms free)
◆ 0108730905 - ONEXOX (1XOX gunakan 1800sms free)
* Gunakan 1 No Gateway/ Server pilihan anda untuk topup Semua Produk..
*Sila set salah 1 No Gateway ini sebagai Frend n Family no..
* Untuk Gateway/ Server SMS Sahaja..
BOLEH JUGA HANTAR MENGGUNAKAN GATEWAY ONLINE.
Telegram/fb messenger/ym messenger/hangout




Friendly remainder
BalasPadamExclusive Partner
Mohon jgn beri apa apa maklumat kpd org yang tidak dikenali atau meminta no pin whatapps.sila berhati2 apabila berurusan dgn org yang tidak dikenali.untuk pengetahuan anda semua admin company ini or kakitangan company ini TIDAK akan meminta apa apa maklumat dari anda.mohon semua berjaga2 .jgn ada yang tertipu.jika terdapat perkara yang mencurigakan sila segera hubungi sy dan rujuk sy terlebih dahulu
+60173533415
Sebarkan kpd downline anda
Notis
BalasPadamPerhatian kps semua Exclusive Partner
Sila pastikan anda menjalankan tugas dgn sebaik mungkin.
1. Pastikan tiada IBG transfer yang dilakukan oleh downline kpd downline(sila umum) dan beri hebahan,jika nak guna interbank sila gunakan IBFT.(instant)(yang cas rm0.53)
2. Pastikan semua downline kpd downline ,format tambah modal yang betul dan tepat.Sekiranya format itu salah maka modal itu akan lambat di proses/tidak akan di proses.
3. Pastikan downline anda TIDAK bankin di acc lama kami ...Pastikan downline kpd downline bankin ke acc AT Topup utk cimb dan maybank ,manakala utk bimb ghl jaya enterprise.
4.Memastikan downline anda diberi panduan secukupnye. Dan mohon jgn salah gunakan talian helpline yang ada.. talian helpline yang ada itu bukan utk bertanya,format apa ke, kod bank apa, dsb...talian helpline itu adalah untuk modal x masuk , topup x masuk dan perkara2 penting.
Mohon kerjasama dari semua pihak bagi kelancaran lg perkhidmatan kami.
Yang benar
PENGURUSAN ANGKAT TOPUP
Terbaik..
BalasPadam